Δεν είμαι πολύ καλά

Μαΐου 22, 2006 § Σχολιάστε

Δεν είμαι πολύ καλά.
Απο την Παρασκευή.
Ενα βάρος.
Αρκετή μελαγχολία.
Αλλα έχω την υποψία πως αν αρχίσω να γράφω και να μουρμουράω τα πραγματα θα γίνουν χειρότερα.
Γιατί η μουρμούρα είναι εθιστική.Σιγά – σιγά πειθεσαι πως τα πραγματα είναι έτσι , η κοινωνία είναι έτσι, οι γκόμενοι είναι έτσι (ο καθένας συμπληρώνει την λίστα κατα βούληση)
Και ,χωρίς να το καταλάβεις το βάρος το κουβαλάς συνέχεια.
Γινεται μόνιμο αξεσουαρ.
Και το θέμα είναι οτι το συγκεκριμένο αξεσουαρ δεν πάει με όλα.
Καθάρισα και το μπαλκόνι μου, που σκέφτηκα πως θα ήταν μια εξαιρετκή καθαρτική / λυτρωτική πράξη.
Δεν άλλαξαν και πολλά πράγματα.
Το βάρος ακόμα εκει,σαμαράκι
Έτσι ,πέρασα το Σαββατοκύριακο αθόρυβα , δεν είπα κουβεντα σε κανέναν
Κιχ.
Χθες το βράδυ το μόνο, όταν έπεσα στο κρεββάτι, έκλεισα τα φώτα ,κοιταξα το φώς της νύχτας που έμπαινε στο δωμάτιο (δεν κλεινω τα παντζούρια εντελως γιατι φοβάμαι το απόλυτο σκοτάδι,το ξέρω ηλίθιο αλλά τι να κάνω,μια φορά ήμουν φιλουξενούμενη σε ένα σπιτι στο βουνο και είχαν κλείσει τα πάντα και δεν ήξερα και πως ανοιγαν και τραγουδαγα όλο το βραδυ για να μην φοβάμαι)
Και έβαλα τα κλαμματα.
Με πήρε ο ύπνος έτσι.
Υπομονή.Ολα περνάνε.Η τεράστια συμπαντική ρόδα συνεχίζει και γυρίζει

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Δεν είμαι πολύ καλά at superficial intelligence.

meta

