Η Αμυγδαλίτιδα και το τανκς

Απρίλιος 17, 2006 § Σχολιάστε

έτσι λοιπόν έγινε και αυτό.
ακομα και εγώ, η γυναίκα -τουρμπο ,η ανεξάντλητη, η ψυχή της παρέας το βούλωσα και έκατσα σπίτι.
έπαθα αμυγδαλίτιδα(ΜΠΛΙΑΑΑΑΑΑΧ!!)
Πριν ολοκληρώσω την διήγηση της εμπειρίας μου, θα καταγγειλω τουλάχιστον 4 άντρες φίλους μου οι οποιοι ήταν ψιλο- άρρωστοι όλη την εβδομάδα και με έπρηζαν και ένας απο αυτους στο τέλος με κατηγόρησε πως θεριζω αντρες !!! (moi? α-δυ-να-τον!)
Οταν βέβαια αρχισα να γκρινιάζω για κακοδιαθεσία την πεμπτη το βράδυ ο ίδιος απάντησε πως εχω πάθει αυθυποβολή και να πέσω για ύπνο
Ναι, είναι κάφρος ο φιλαράκος μου, αλλα αξιολάτρευτος σας διαβεβαιώ.
Επίσης ερωτηση προς εσάς αγόρια- Έχετε κάποιο φαλλικό φόβο προς τα θερμόμετρα? Γιατί δεν το βάζετε το θερμομετράκι να δούμε και εμείς αν έχετε αυτον τον αναθεματισμένο πυρετό για να σας βοηθήσουμε….ακολουθεί αποσπασμα συνηθισμένης συζήτησης της τελευταίας εβδομάδας.(οπου Μ εγώ ως Μαργαρίτα και Φ ο φίλος και ουχι φουφουτος)
-Μ. Λοιπόν πουλάκι μου τα νέα σου …πως είσαι?
-Φ. Εδω…παραπαίω…έχω πήξει στη δουλειά και είμαι και άρρωστος κιολας…(φωνή παραπονιάρικη που συνοδεύεται και απο φάτσα κουταβιού αλλα δεν είμαι face-to-face για να την απολαύσω)
-Μ. Ελα βρε…δηλαδη?…τι συμπτώματα έχεις?? (αρχίζει και ξυπναει η νοσοκόμα-μανουλα μέσα μου)
-Φ. Τρέχει η μύτη μου , ο λαιμός μου , το κεφάλι μου είναι βαρυ και μάλλον έχω και πυρετο….
-Μ. Δηλαδή βρε μωρό μου ? ΕΒΑΛΕΣ ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΟ?? ( η νοσοκόμα μέσα μου είναι ετοιμη να δράσει)
-Φ. Οχι μωρε…δεν εβαλα …αστο καλυτερα
-Μ. Βρε πουλάκι μου ,να δουμε τι πυρετό έχεις για να βοηθήσεις τον εαυτό σου καλύτερα
-Φ. Οχι καλα είμαι …δεν χρειάζομαι τίποτα…
ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ.

Θα συνεχίσω με τις εμπειρίες του τριημέρου.
Εκτος απο τα απαίσια σιρόπια , την ξαπλα , τον πυρετο που με εξουθένωσε και τις πολλες ταινίες που επιτέλους κατάφερα και είδα θα σας πω για ένα όνειρο το οποιο θα σας βγάλει ολους άκυρους με την πρωτοτυπία του και την τσαχπινιά του.

Λοιπόν ημουν στο στρατο.
Και σαν να μην έφτανε αυτο , οδηγούσα τανκς (εδώ θελω να σημειώσω οτι δεν ξέρω να οδηγάω ΤΙΠΟΤΑ ,λίγο ποδήλατο και αυτό μονο σε λειβαδια ,αλάνες δηλαδη ανοιχτους χώρους ) το οποίο το οδηγούσα απο ψηλά -δηλαδη απο εκείνη τη θεση πάνω που είναι ο αρχηγός και πυροβολάει – και τα κατάφερνα τέλεια και άνετα ,κατι στροφές μου ξεφευγαν αλλα κατα τ’αλλα άψογη, όλα τα υπόλοιπα φανταράκια καμαρωναν για μένα (χωρις σχόλια παρακαλώ), ωσπου φτάνουμε στο τέλος στο λιμάνι γιατι – suprise!- πρέπει να ταξιδέψουμε (αυτό σίγουρα έχει να κάνει με το οτι φευγω για Πασχα για να πάω Χανιά στους δικούς και έχω αγχωθει που θα τους δω αλλα αυτό είναι άλλο θέμα-αλλο post).
Με φοβερή μαεστρία βάζω το τανκς μεσα στο γκαραζ του καραβιου αλλα εκει ανακαλύπτω πως δεν υπάρχει καμία αξιοπρεπής θεση παρκινγκ γιατι στο γκαραζ εχει στηθει μια ΕΚΘΕΣΗ ΤΕΧΝΗΣ !!(και τωρα μπαινουμε στο κεφάλαιο μαργαρίτα – το κοριτσι που συνδυαζει βουνό με θάλασσα , γιατι ναι μπορω να ειμαι μια βουγιουκλακη αλλα και να αναλωνω απιστευτες ώρες με τη κολλητη μου για μεταφυσικά θέματα ,τέχνη και το μέλλον του contact improvisation στη ελλάδα, τα έχω απενεχοποιήσει όλα).
Τελοσπάντων, ξαναγυρνάμε στο όνειρο όπου τελικα βρίσκω θεση για παρκινγκ.
Και μετα γινεται το μαγικό – θεικο- μαγκαιβερ
ΚΑΝΩ ΟΛΟ ΤΟ ΤΑΝΚΣ 2 ΣΑΚΒΟΥΑΓΙΑΖ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΑΝΕΜΕΛΗ!!!!!!!!!!!!!
Πεστε μου , όχι πεστε μου δεν σας αφησε αναυδους???
Τωρα βέβαια τι εγινε μετα στο όνειρο εχω ένα θέμα ….
Δεν θυμαμαι…μετά πρέπει να ξυπνησα….
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΕΛΕΙΟ ΟΣΟ ΚΡΑΤΗΣΕ ??
ΚΑΛΗ ΜΕΓΑΛΟΒΔΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!

Σχολιάστε

What’s this?

You are currently reading Η Αμυγδαλίτιδα και το τανκς at superficial intelligence.

meta

